دیمتئو در فصل آینده چه خواهد کرد؟
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

روبرتو دیمتئو باردیگر روی نیمکت چلسی خواهد نشست و فصل پر ماجرایی را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، بدون توجه به این که آیا چلسی ماه عظیمی را پیش رو دارد یا خیر میدانیم که فصل آینده فصل ویژه ای برای آبی ها می باشد.ما تا به اکنون دو بازیکن خوب جذب کرده ایم.مارکو مارین و ادا هازارد.اما باید دید که آیا پس از بازگشت دی متئو از تعطیلات انتقال هالک با جدیت بیشتری پیگیری می شود یا خیر.این بسیار خبر خوبی از دی متئو می باشد که وی با اطمینان خبر خرید دو بازیکن دیگر در آینده ی نزدیک را اعلام کرده است.

در حال حاضر پس از افتخارات خارق العاده ی چلسی در فصل پیش این سوال پیش می آید که چلسی چه تلاشی جهت تقویت تیم خود می کند.من خبر رسمی این مدت پیدا نکرده ام اما میتوانم گمانه زنی هایی را انجام دهم.جاهایی نیز چیز هایی در مورد این خوانده ام که دی متئو چه بازیکنانی را از تیم خارج می کند.

همانطور که مشاهدی می کنید آبرامویچ و دیگر مسئولین تیم درحال بازسازی تیم با بازیکنان جوان می باشند.مسئولیت خطیری که به دست دی متئو سپرده شده است.

با یک نگاه اجمالی به مهره های چلسی نام هایی چون ایوانویچ-لوییز-کیهیل-برتراند-رومئو-میکل-پیازون-ده بروینه-مک ایکران-تورس-رامیرس-ماتا-هازارد-مارین-استاریج-لوکاکو-داویلا را می بینیم که در بهترین شرایط سنی برای آینده ی چلسی می باشند و اگر هالک 25 ساله را به انها اضافه کنیم بهتر هم میشود.

بازی کردن آنها در کنار چک-تری-لمپارد-اسین-کول و میرلس نشان میدهد که تیم چلسی ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه می باشد و این بهترین حالت برای فصل آتی می باشد.

به زودی 1 جولای میرسد و بازیکنانی چون کالو و بوسینگوا قراردادشان با چلسی تمام می شود و هر دو چلسی را ترک میکنند و دروگبا هم که در حال رفتن است.فقط این سوال ذهن من را مشغول کرده است که آیا مالودا می رود یا میماند؟

با توجه به اینکه چلسی در فصل آینده اگز جام خیریه را هم در نظر بگیریم در 7 رقابت شرکت میکند و برای موفقیت در این رقابت ها ما به همه ی بازیکنانمان احتیاج داریم.

این چند روز اندک پیش فصل زمان بسیار مهم و حساسی برای دی متئو می باشد.او باید با تک تک بازیکنان به صحبت بپردازد و برنامه های خود را برای آنان بازگو کند و به آنها بگوید در چه پست هایی به انها نیاز دارد.او باید به آنها این احساس را بدهد که آنها برای باشگاه مفیدند و سنگهای خود را وا بکند.همچنین بازیکنانی نظیر دنیل استوریج به دنبال جایگاهی متفاوت و بهتر نسبت به فصل گذشته در تیم می باشند.

بسیاری از افراد درباره ی جذب بازیکنی برای جانشینی دروگبا می باشند.من با این نظر مخالفم چرا که ما تورس را به عنوان مهاجم نوک اصلی در اختیار داریم و استوریج و لوکاکو که در پست بال به بازی گرفته می شوند منتطر بازی کردن به عنوان مهاجم نوک می باشند.من معتقدم که دی متئو این فصل از هر دوی آنها بهترین بازی را خواهد گرفت.از نظر دی متئو استوریج بازیکنی قدرتی و تکنیکی است در حالیکه لوکاکو بیشتر قدرتی است.

در این فصل بعید میدانم که دی متئو ترکیب حال حاضر چلسی یعنی 4-2-3-1 را تغیر دهد چرا که با توجه به بازیکن های ما این بهترین ترکیب ممکن می باشد.

چلسی کوهی از استعداد های جوان را در ترکیب خود دارد و درخشش این استعداد ها کنار تجربه ی بازیکنان مسن چلسی این امکان را به چلسی میدهد که بتواند لیگ برتر را فتح کند.

این تیم چلسی با توجه به خرید هایی که در این چند فصل داشته است و خرید های احتمالی اینده ی باشگاه تیمی بسیار قدرتمند به نظر می رسد و من معتقدم چلسی توانایی کسب تمامی افتخارات ممکن را داراست.



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 26 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 391
بازدید کل : 108419
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12